نحوه ثبت شرکت (قسمت دوم)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 8 مهر 1398
بازدید : 194
نویسنده : محمد

2. ساختار یک نهاد تجاری

یک مشاور حقوقی می تواند شما را در مورد این امر راهنمایی کند که آیا این امر به خوبی می تواند تجارت شما را به عنوان یک مالکیت تنها ، سازمان محدود شده (LP) ، انجمن عمومی (GP) ، سازمان ریسک محدود (LLC) یا یک شرکت هدایت کند. شما باید در مورد تمرینات سازمان یافته سازمان خود ، تعداد صاحبان سهام و متخصصان مالی ، الزام شما به تعهدات محدود و اینکه آیا سازمان شما باید به عنوان یک شرکت (از هزینه پرداخت خود به طور مستقل به عنوان یک ماده خسته شود) یا به عنوان یک انجمن فکر کند ، فکر کنید. دستمزد سازمان به صاحبان مشاغل منتقل می شود که هرکدام هزینه های نظارتی فردی را با پرداخت مبلغ زیادی دریافت می کنند).

به همین ترتیب ، شما باید انتخاب کنید که سازمان خود را در کشوری که مشاغل به صورت جسمی یافت می شود و یا در ایالت دیگری ، مشابه دلاور ، جایی که قوانین برای سازمانها عالی است ، تنظیم کنید. (در صورتی که شما یک ایالت مانند دلاور را انتخاب کنید و هیچ ارتباطی با سازمان شما نداشته باشد ، باید این لایحه را برای همکاری با هم در دولتی که سازمان شما از نظر جسمی یافت می شود تنظیم کنید. این کار به پرونده های اضافی و هزینه های ثبت نام نیاز دارد.)

پس از انتخاب نوع ماده تجاری خود ، در آن مرحله باید گزارشهای توسعه مناسب را با دولت ثبت کنید.

3. یک EIN فدرال بدست آورید

برای به دست آوردن شماره شناسایی کارفرمای دولتی (EIN) برای سازمان خود ، باید یک سرویس مستقیم با خدمات درآمدی داخلی (IRS) ضبط کنید. این چیزی است که می تواند با یک شماره تأمین اجتماعی مقایسه شود تا سازمان شما را برای اهداف هزینه دولت متمایز کند.

4- ثبت نام امور مالیاتی کشور خود را عملی کنید

به شرط اینکه سازمان شما مبلغی را از مشتریان دریافت کند یا کارگرانی داشته باشد ، باید از ایالت هایی که در آنجا کار می کنید و نمایندگان خود در آنجا زندگی می کنید ، ثبت نام هزینه دریافت کنید. شما باید با ایالت خود بررسی کنید که آیا شماره اثبات تشخیص اثبات اساسی یا اساسی است یا خیر.





:: برچسب‌ها: نحوه ثبت شرکت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت من خوش امدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com